10.2.08

no hi ha títol (ni correcció ortogràfica)

Ara mateix em trobo en una situació extranya. M'agradaria parlar dels concerts que hi va haver divendres a la sala Salamandra (fiestas Demoscópicas) però no em surt res coherent... No tinc són i bé que estic "vomitant", per dir-ho d'alguna manera, aquestes línies però sóc incapaç d'escriuren quelcom similar a una espècie de crònica. No ho entenc. Suposo que és cosa del horari invertit que porto els caps de setmana o que acabo de veure la última dels Cohen.

És una mica frustrant però, tot i això, està bé escriure coses sense gaire sentit. Tot i que he de reconeixer que m'acabo de desconnectar del tot. Suposo que entra dins de la normalitat del meu estat. Ens penses que estàs prou lúcid per deixar volar la teva ment i quan menys t'ho esperes PLASSSS!!! (adéu inspiració).





1 comentari:

Anònim ha dit...

Oh Deu Meu!!
Per fí he descobert el teu blog!! I està superbé!! Juju
Ja pots comptar amb els meus comentaris de forma habitual!