12.3.08

The Age Of The Understatement

Alex Turner [Artic Monkeys] i Miles Kane [The Rascals] sembla que han tornat als 60, si és que ja no hi tenien un peu... La nova banda fraternal que han creat, The Age Of The Understatement, ha tret el seu primer vídeo " The last shadow puppets"ambientat a la gèlida i militaritzada Rússia.


Un servidor acostuma a valorar les col·laboracions entre artistes, acostumen a donar fruit a rareses inexplicables però interessants. En aquest cas, dubto sobre quina hauria de ser la meva valoració. La aleatorietat aparent sobre el to soviet que ha agafat el seu primer single no m'acaba de convèncer, però bé, tindran les seves raons...

Vídeo per a l'Aitana:



Beth & Jarvis - Temptation


2 comentaris:

aita ha dit...

q b!!!!!! m'has alegrat el migdia... a mi, el primer vídeo si q em convens, és més, m'ha agradat, com a mínim un so diferent...

el´segon vídeo genial, aquesta dona és la bomba, quina força q té, i l'estil del Jarvis, dóna un contrapunt... així q merci!!!!!

ah! pel tema de la web, ja t'explicaré, però sembla q el noi de girona ho ha mirat pel seu compte, tot i q no està clar, no sé si ja han trobat a algú... ho sento, però ja t'ho explicaré quan et vegi...

Anònim ha dit...

WOOOO MY GOD!!
Jarvis Cocekr i Beth Ditto son dos peces imprescindibles del meu Olimp muscial particular!!

Que vagin molt bé les Colònies!