12.4.08

Per què fer-ho a finals d'any? [recopilatori músical]

Estava davant de l'ordenador, observant les conseqüencies de l'ascens del Celestino Corbacho. Per una banda me'n alegro [ens el treiem de sobre] pero per una altra... que es vagin preparant les comunitats on no governa el PSOE perquè passaran a l'oblit com en centre [convergent] d'Hospitalet!!!

No se si la noticia m'ha acabat animant, si es que estic una mica xof de per si o es que la revel·lació de "La Força" que vaig patir ahir m'ha deixat constarnat, però m'ha donat per recuperar les troballes músicals que hem fet aquest darrers mesos...



The Boy Least Likely To - Be gentle with me



Cold War Kids - We used to have vacations



Simian Mobile Disco - It's the Beat



The Whitest Boy Alive - Golden Cage



Mazoni - El riu



Scofield, Medeski, Martin & Wood - Chank



Los Campesinos! - You! Me! Dancing!



Bright Eyes - Four Winds



Cornelius - Fit Song



Modest Mouse - Dashboard



Shitdisco - Reactor Party


The Wombats - Let's dance to Joy Division

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Bueno, a mi em sembla un mite l'oblid del cetre convergent eh!
Si tu segueixes una política estrictament socialdemócrata has de recaptar més impostsos a les zones riques per invertir-los a les pobres.

I si, ens podem queixar que esplas de Pubilla i bellvitxe reben el quàdruple de subvenció que el Xixell, però...
Quins son els index d'inmigració en aquests barris? I de drogadicció? I de pobresa? I d'atur? I de fracás escolar?

Anònim ha dit...

Woo!
Tens raó no he dit res dla música, peò ha de sber que estic a anys llum dels eus coneixements sobre els noves tendències del indie, de fet d'aquesta llista només conec The Wombats i em sona Bright Eyes!
Haurieu de fer cursets al Sala!!

BoTxo ha dit...

Perdó, és veritat: Sempre et comento les coses per gmail i mai penso en la possibilitat dels comentaris. Politica apart (avui no em sento com glamboy69) gracies per a seleccions com aquestes. Ja he descobert dos temes que no coneixia. Ara et demanaré una per mes.